Adminisztráció, irodai munka

Irodavezető, adminisztrációs munkatársnak állás Komáromban akár részmunkaidőben is

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Komárom
2018. 03. 02. 13:20
Jelentkezem

Azonnali munkakezdéssel keresünk Komárom Ipari Parkba irodavezető, adminisztrációs munkatársat ipari kivitelező céghez.
Határozott munkaidejű szerződés szeptember végéig. Részmunkaidő is megoldható.

Feladatok:

  • általános irodavezetői feladatok
  • szóbeli/írásos kommunikáció telefonon/levélben/e-mail-en
  • nyilvántartások vezetése
  • dokumentumok iktatása, fénymásolása
  • irodai kellékek beszerzése, menedzselése

Elvárások:

  • szóbeli és írásbeli kommunikáció szintű angol nyelvtudás
  • precizitás
  • kiváló szervezőkészség
  • jó helyzetfelismerő és problémamegoldó képesség
  • Ms Office felhasználói szintű ismerete

Előny:

  • saját gépjármű
  • irodavezetői tapasztalat

Jelentkezés önéletrajzzal az alábbi e-mail címen: hr@lakogep.hu

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.